piątek, 19 lipca 2013

Dotrzymuję słowa

Niejednokrotnie pisałem, czy też mówiłem na spotkaniach z mieszkańcami, że jako samorządowiec spoczywa na mnie moralny obowiązek wywiązania się z tych celów – które wskazałem jeszcze w okresie kampanii wyborczych. Cele które nakreśliłem po raz pierwszy w 2006, a później w 2010 r. zostały prawie w całości osiągnięte. Ostatnim brakującym elementem są ścieżki rowerowe.


Prac na szerszą skale odnoście ścieżek rowerowych czy też jak urzędnicy wolą o nich mówić ciągi pieszo - rowerowe rozpoczną się w przyszłym roku. A w tym roku  podjęliśmy pierwsze kroki zmierzające do połączenia już istniejących ciągów pomiędzy Bażantarnia a Parkiem Górnik. Prace będą wykonywane u zbiegu ulic Świerczewskiego i Dworskiej oraz Michałowickiej, Spokojnej i Łącznej. Prawdą jest że nie są to milowe kroki, ale sumiennie z rozwagą zbuduje się coś lepszego i trwalszego.