wtorek, 19 marca 2013

Jak pracować?



Na to pytanie wprost nie odpowie nam raport agendy ONZ, przygotowany na zlecenie Ministerstwa Rozwoju Regionalnego – lecz wskaże kogo pytać. A pytać należy Siemianowiczan!


Raport, o którym piszę jasno wskazuje Siemianowice Śląskie jako miasto, które na przestrzeni ostatnich sześciu lat odnotowało największy progres, nie tylko w naszym regionie, ale również w skali kraju.
Pozycję, którą zajęliśmy w tym ranking musimy uznać jako przystanek do lepszego jurta, a wytyczony kierunek rozwoju za właściwy.
Jeśli zapytacie, czy jestem zdziwiony, to odpowiem, że tak. Nie dlatego, że dostrzeżono poprawę warunków życia w naszym mieście, ponieważ każda zdroworozsądkowa osoba to dostrzeże. Mnie najbardziej zaskoczyła skala tej zmiany, nie sądziłem że nasz wspólny wysiłek będzie tak bardzo odmienny od innych miast naszego regionu.
Piszę o wspólnym wysiłku gdyż, byłoby z mojej strony wielkim wyrazem egoizmu twierdzić, iż to jedynie moja i moich współpracowników zasługa. Prawda jest tak że każdy z nas sam wmurował cegiełkę w siemianowicki sukces.