czwartek, 6 listopada 2014

Siemianowice się zmieniają

Dość powszechne w naszym społeczeństwo jest założenie, że wybory nie przynoszą żadnych zmian, ja jestem zgoła odmiennego zdania.

Dość powszechne w naszym społeczeństwo jest założenie, że wybory nie przynoszą żadnych zmian, ja jestem zgoła odmiennego zdania. Kiedy osiem lat temu zostałem po raz pierwszy przez Was obdarzony zaufaniem, miałem już gotowy plan rozwoju Siemianowic, dzięki waszemu poparciu mogłem go zrealizować. To daje Wam pewność, że jeśli dziś przedstawiam pewne rozwiązanie, które będą wprowadzane na przestrzeni kolejnych lat to nie są to jedynie puste słowa, lecz pewnik.
Dlatego wybory przynoszą zmiany nie koniecznie personalne, lecz takie, które wpływaj na nasze codzienne życie. Jeśli w 2006 roku mówiłem o modernizacji trasy Bytkowska – Tarnogórska, to dziś jeździmy po nowych rondach, jeśli mówiłem o pozyskiwaniu inwestorów to dziś oni przyjeżdżają do Siemianowic. Powstaje Siemianowicki Park Biznesu, na granicy z Katowicami rozwijać się będzie Górnośląski Park Przemysłowy funkcjonujący już prężnie u naszego sąsiada.

Ostatnie osiem lat zmian moglibyśmy wyrzucić do kosza, jeśli wtedy nie zaaprobowaliście prezentowanych zmian. Dziś mam dla Was nowe propozycje i jeśli tylko znów mi zaufacie, to realnie wszyscy przyczynimy się do zmian w naszym mieście – pozytywnych zmian.
I na koniec mała dygresja do słowa zaufanie, które może nie do końca jest trafne. Zaufać można osobie, co, do której nie mamy pewności jak pracuje. Ja zostając Prezydentem Siemianowic Śląskich, miałem już za sobą skuteczne działania, dziś jest ich zdecydowanie więcej – wiecie jak pracuje, widzicie jak zmieniają się Siemianowice – wybierzcie mądrze.