środa, 13 sierpnia 2014

Co dalej?


Powoli zbliża się koniec mojej drugiej kadencji Prezydenta Miasta. Ostatnie osiem lat to jedynie część mojej historii w samorządzie. Już jako dokoptowany do komisji rady spoza rady, potem jako pełnoprawny radny, a następnie wiceprezydent zawsze kierowałem się zdrowym rozsądkiem i otwartością na współpracę.

Takie podejście pozwoliło zebrać wokół siebie grupę osób, z którymi wspólnie udało mi się na nowo ożywić Siemianowice. Co zresztą każdy dorosły może potwierdzić, kiedy sobie przypomni nie tak odległe czasy.

Spora część mojej drugiej kadencji upłynęła na przygotowanie miasta do kolejnej perspektywy finansowej Unii Europejskiej. To spora dawka pieniędzy dla miasta, które dzięki naszej pracy mogą być dobrze wykorzystane. A ja nie ukrywam, że chciałbym dalej móc aktywnie brać udział w kształtowaniu naszego domu – Siemianowic Śląskich.

O tym też wczoraj rozmawiałem z moimi najbliższymi oraz długoletnimi współpracownikami, którzy mają podobne podejście do czekających nas zadań i chcą im podołać. O szczegółach poinformuję Was wkrótce.