poniedziałek, 27 lipca 2015

Inicjatywy

Związany z Dziennikiem Zachodnim portal siemianowice.naszemiasto.pl, który zdecydowanie nie jest mi przychylny, zorganizował głosowanie, w którym czytelnicy mają wypowiedzieć się, co rozsławia Siemianowice Śląskie. Wytypowanych zostało dziesięć pozycji, pośród których są:
- Park Tradycji
- Staw Rzęsa
- Hala Zborna
- Kompleks Sportowy SIEMION
- Willa Fitznera

Park Tradycji zbudowany został od podstaw w okresie, kiedy byłem prezydentem Miasta, Staw Rzęsa został w tymże okresie zrewitalizowany, zaś Kompleks Sportowy MICHAŁ, w skład którego wchodzi Hala Zborna, oraz Kompleks Sportowy SIEMION to wręcz moje flagowe pomysły. Także Willa Fitznera odzyskała blask w okresie mojej prezydentury. Trudno mi nie czuć satysfakcji, że nawet tak nieprzychylny mi portal jak siemianowice.maszemiasto.pl właśnie te obiekty wskazał jako wizytówki Siemianowic Śląskich, tym bardziej że pozostałe pozycje nie są inwestycjami, które realizowało Miasto.