wtorek, 10 czerwca 2014

Zieleń


Wczoraj miałem okazję wraz z moimi zastępcami oraz pracownikami urzędu pojechać do Lasku Bytkowksiego, który do końca września przejdzie swój pierwszy etap rewitalizacji, dzięki Waszej zeszłorocznej decyzji.

Dla wielu z Was jest to świetne miejsce relaksu czy spaceru z pupilem, a z niektórymi miałem przyjemność rozmawiać. Jako gospodarz miasta cieszę się, że bardzo pozytywnie odnoszono się do odnowy lasku jak również innych rzeczy, które zmieniają nasze miasto.  
Już wkrótce będziecie mogli zdecydować również czy w przyszłym roku ten teren zielony powinien być dalej zmieniany. Ja z mojej strony zgłosiłem II etap rewitalizacji Lasku Bytkowskiego do nowej odsłonie budżetu obywatelskiego. Sami możecie również składać swoje propozycje, ponieważ to od Was tylko zależy jak zostaną wydane pieniądze.

A wracając do naszej obecności w lasku, to uważam, że osoby, które wspólnie, jako urząd odpowiadają za realizację powierzonych im zadań powinni często przeprowadzać takie swoiste terenowe wyjazdy, gdyż prowadzi to często do powstanie ciekawych rozwiązań.